Τηλέφωνο Παραγγελιών:
2310 844592

Καλάθι0
Σύνολο:0,00 €
Το καλάθι σας είναι άδειο!

Primadonna

Primadonna

Αποστολή και Στρατηγική
Η αποστολή μας είναι να βελτιώσουμε την εικόνα των γυναικών μέσω της μόδας των εσωρούχων: «Shaping στα σώματα και στα μυαλά των γυναικών».
Η όλη προσοχή της εταιρείας επικεντρώνεται στην οικοδόμηση ισχυρών συμπληρωματικών σημάτων (PrimaDonna, Marie Jo, Andres Sarda). Αυτή η συμπληρωματικότητα διασφαλίζει ότι είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στις γυναίκες το καλύτερο από την άποψη της τοποθέτησης, της τοποθέτησης φιγούρας και της μόδας στο τμήμα πολυτελών εσωρούχων.
1919
Η Margaretha και ο Achiel Van de Velde ανοίγουν ένα στούντιο με κορσέδες στο Schellebelle.
1948
Ο William Van de Velde, πρόσφατος πτυχιούχος του δικαίου, αρχίζει να εργάζεται στην επιχείρηση των γονιών του μαζί με τη σύζυγό του Livine Van der Wee, την αδερφή του Gaby και τον γαμπρό του Raoul Laureys.
1949
Η εμβέλεια διευρύνεται. Το Van de Velde ειδικεύεται στην παραγωγή σουτιέν και κορσέδων για την τοποθέτηση φιγούρας. Τα προϊόντα παραδίδονται απευθείας σε εξειδικευμένες μπουτίκ εσωρούχων υπό ιδιωτική ετικέτα. Η Van de Velde έχει ήδη δημιουργήσει άριστη φήμη στους πελάτες για την εφαρμογή, την ποιότητα και την εξυπηρέτηση.
1971-1981
Μια τρίτη γενιά Van de Velde και ένας άνεμος αλλαγής φυσάει πάνω από την εταιρεία. Από τη δεκαετία του '80 μέχρι το 2004 η Van de Velde διοικούνταν από τους αδελφούς Karel και Herman Van de Velde και τον εξάδελφο Lucas Laureys. Ο Karel ανέλαβε τη σχεδίαση και την ανάπτυξη προϊόντων και ο Lucas δημιούργησε μια λογική στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων, ενώ ο Herman μετέτρεψε τον οργανισμό σε μια εταιρεία με παγκόσμια παραγωγή εσωρούχων.
1981
Η Van de Velde με εσώρουχα λαμβάνει τελικά ένα όνομα: αρχικά Marie Jolie, αλλά σύντομα μετονομάζεται σε Marie Jo. Αυτή ήταν η αρχή μιας μακράς ιστορίας επιτυχιών. Η διαφάνεια, η ελαφρότητα και τα μεγάλα κεντημένα λουλούδια αποπνέουν την αίσθηση της δεκαετίας του '80 (η σειρά Mario Jo Amarylis δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980).
1990
Η Van de Velde αποκτά τη γερμανική μάρκα PrimaDonna, που ειδικεύεται σε μεγάλα μεγέθη για τα οποία η Van de Velde παράγει ήδη εσώρουχα υπό ιδιωτική ετικέτα. Αργά αλλά σταθερά η μάρκα εξελίσσεται από λειτουργική σε άνετη και μοντέρνα χωρίς περιορισμούς μεγέθους.
1992
Η Van de Velde δημιουργεί τη δική της μονάδα παραγωγής στο Szekszard της Ουγγαρίας. Εγκαθιστά μια νέα μονάδα κατασκευής, αρχικά με χώρο για 100 πιτυρίδες.
1995
Η μονάδα παραγωγής στην Ουγγαρία διευρύνεται στα 3000 τετραγωνικά μέτρα, προσφέροντας εργασία σε 300 άτομα.
1997
Η Marie Jo συμπληρώνεται με μια δεύτερη συλλογή: Marie Jo L'Aventure. Είναι μια ομαλή συλλογή εσωρούχων που ταιριάζει απόλυτα με την μινιμαλιστική τάση.
1997
Η Van de Velde προσφέρει το 40% των μετοχών της σε IPO. Η Van de Velde επενδύει σε ένα ολοκαίνουργιο κέντρο διανομής στο Wichelen με συνολική επιφάνεια 7000 τετραγωνικά μέτρα, περίπου.
2000
Επενδύσεις πραγματοποιούνται στην τυνησιακή μονάδα παραγωγής. Τα κτίρια διευρύνθηκαν, δημιουργώντας χώρο εργασίας 400 ατόμων. Μια πρόσθετη επένδυση πραγματοποιείται επίσης στο κέντρο διανομής Wichelen, φέροντας το χρησιμοποιούμενο δάπεδο μέχρι τα 14.000 τετραγωνικά μέτρα, περίπου.
2001
Η Van de Velde έχει μια καλή σχέση συνεργασίας με την Top Form εδώ και πολλά χρόνια. Το 2001, η Van de Velde συμμετέχει στο Top Form International, ένας κινέζος παραγωγός εσωρούχων γυναικών που είναι εισηγμένος στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ. Μέρος της διαδικασίας συναρμολόγησης μεταφέρεται στην Κίνα. Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη προϊόντων, η διασφάλιση της ποιότητας, η συσκευασία, η αποθήκευση και η ναυτιλία παραμένουν στο Βέλγιο.
2006
Η μονάδα παραγωγής στην Τυνησία διευρύνεται, προσφέροντας πλέον εργασία σε 700 άτομα.
2007
Έναρξη του Προγράμματος Στυλ Εσωρούχων. Στόχος μας σε αυτό το διεθνές πρόγραμμα είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με πιστοποιημένα καταστήματα ειδικών εσωρούχων για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σε κάθε καταναλωτή. Για το σκοπό αυτό έχουμε αναπτύξει ενότητες εντατικής κατάρτισης που όχι μόνο διδάσκουν στους συμμετέχοντες πώς να καθορίζουν σωστά το μέγεθος μιας γυναίκας, αλλά και πώς να δημιουργήσουν την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες και να παρέχουν συμβουλές από ειδικούς για σχέδια, χρώματα και προσωπικό στυλ.
2008
Απόκτηση της ισπανικής εταιρίας εσωρούχων Eurocorset και της ισπανικής μάρκας εσωρούχων Andres Sarda.
2009
Η Van de Velde αναδιαρθρώνει τους παραγωγικούς της πόρους. Αποφασίστηκε να κλείσει η ουγγρική μονάδα παραγωγής στο Szekszard. Ένας αριθμός ραπτομηχανών είναι σε θέση να μεταβεί στο τμήμα ραφής στο Schellebelle.
2010
Τον Ιανουάριο του 2010 χρησιμοποιούνται επιπλέον 2500 τετραγωνικά μέτρα στο κέντρο διανομής για την αποθήκευση και την προμήθεια του νέου συστήματος συλλογής (OSR).

2010
Έναρξη της νέας μάρκας PrimaDonna Twist.
2010
Μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής 85% αποκτήθηκε στην Intimacy USA.
2015
150η επέτειος της PrimaDonna: γιορτάζει τις καμπύλες από το 1865